26630-64694

malachaskos@gmail.com

Κωνσταντίνος Μαλαχάς

Διαιτολόγος Διατροφολόγος

  • Μήπως η ζυγαριά μας σαμποτάρει στο αδυνάτισμα;

    Μήπως η ζυγαριά μας σαμποτάρει στο αδυνάτισμα;

  • Υπέρβαροι και παχύσαρκοι έφηβοι καταναλώνουν λιγότερες θερμίδες απο τους συνομηλίκους τους

    Υπέρβαροι και παχύσαρκοι έφηβοι καταναλώνουν λιγότερες θερμίδες απο τους συνομηλίκους τους

  • Μη σχολιάζετε το βάρος των παιδιών σας

    Μη σχολιάζετε το βάρος των παιδιών σας

  • πόσο υγιεινό είναι το

    πόσο υγιεινό είναι το "υγιεινό";

  • Και η προπόνηση με βάρη συμβάλει στην πρόληψη του διαβήτη

    Και η προπόνηση με βάρη συμβάλει στην πρόληψη του διαβήτη

  • Η διατροφική πυραμίδα και η εξέλιξη της

    Η διατροφική πυραμίδα και η εξέλιξη της

×

Ειδοποίηση

Please enter your DISQUS subdomain in order to use the 'Disqus Comments (for Joomla)' plugin. If you don't have a DISQUS account, register for one here
Πέμπτη, 17 Οκτωβρίου 2013 00:00

Και η προπόνηση με βάρη συμβάλει στην πρόληψη του διαβήτη

Γράφτηκε από τον
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)

Όλοι γνωρίζουμε ότι η αεροβική άσκηση είναι ευεργετική για υγεία, αυτό επιβεβαιώνεται από πλήθος μελετών. Λίγες όμως έρευνες έχουν γίνει για τα οφέλη της προπόνησης με αντιστάσεις (βάρη).

 

Πρόσφατη μελέτη απέδειξε ότι και η άσκηση με βάρη έχει θετική επίδραση στην υγεία μας και συγκεκριμένα στην εμφάνιση και διαχείριση του διαβήτη.

Ο Dr. Frank Hu και οι συνεργάτες του χρησιμοποίησαν δείγμα μεγαλύτερο από 32.000 άντρες οι οποίοι συμπλήρωναν ερωτηματολόγια κάθε 2 χρόνια από το 1990 έως το 2008. Κατά μέσο όρο βρέθηκε ότι 0,4% αυτών εκδήλωναν διαβήτη τύπου 2 κάθε χρόνο.

Ο κίνδυνος εμφάνισης διαταραγμένης γλυκόζης ήταν 50%  μικρότερος για τους άνδρες που έκαναν αερόβια προπόνηση για τουλάχιστον 150 λεπτά την εβδομάδα σε σχέση με εκείνους που δεν κάνουν καμία άσκηση.

Οι άνδρες που έκαναν προπόνηση με βάρη για 150 λεπτά ή περισσότερο είχαν μειωμένη πιθανότητα εμφάνισης διαβήτη κατά 1/3 σε σύγκριση με εκείνους που ποτέ δεν έκαναν  προπόνησης με βάρη, ανεξάρτητα από το αν ή όχι το έκαναν αερόβια άσκηση.

Τα συμπεράσματα πρέπει να ερμηνευτούν με προσοχή καθώς πολλοί άνδρες που διατηρούσαν χαμηλότερα ποσοστά εμφάνισης διαβήτη μπορεί επίσης να οφείλεται και σε άλλους παράγοντες όπως η ηλικία, το κάπνισμα και η διατροφή.

Ο Dr. Frank Hu σχολίασε:

“Αυτή η μελέτη προτείνει την άσκηση με βάρη και φαίνεται να είναι σημαντική για το διαβήτη, και πιθανώς εξίσου σημαντική με την αερόβια προπόνηση”, είπε στο Reuters Health.

“Με την άσκηση με βάρη μπορούμε να αυξήσουμε την μυϊκή μάζα. Επίσης μπορούμε να μειώσουν την κοιλιακή παχυσαρκία, χωρίς να μειωθεί η μυϊκή μάζα”

«Κάθε άσκηση είναι ευεργετική για την πρόληψη του διαβήτη, αλλά η άσκηση με βάρη μπορεί να συνδυαστεί με την αεροβική άσκηση και να έχουμε τα καλύτερα αποτελέσματα»

 

Κωνσταντίνος Μαλαχάς

 

Διαιτολόγος Διατροφολόγος

Διαβάστηκε 4198 φορές Τελευταία τροποποίηση στις Δευτέρα, 24 Φεβρουαρίου 2014 11:01
Κωνσταντίνος Μαλαχάς

Ο Κωνσταντίνος γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Κέρκυρα.

Αποφοίτησε απο το Τμήμα Διατροφής & Διαιτολογίας του Αλεξάνδρειου Τεχνολογικού Ιδρύματος Θεσσαλονίκης (Α.Τ.Ε.Ι.Θ.) αφού ολοκλήρωσε επιτυχώς τις σπουδές του.


Στα πλαίσια των σπουδών ολοκλήρωσε μελέτη σχετικά με τον αυτοέλεγχο διαβητικών ασθενών στο νοσοκομείο Παπαγεωργίου και πρακτική άσκηση σε γνωστό διαιτολογικό γραφείο της Θεσσαλονίκης.
Εξειδικεύεται στις Διατροφικές Διαταραχές και στην Παχυσαρκία [Master Practitioner – Κέντρο Εκπαίδευσης και Αντιμετώπισης Διατροφικών Διαταραχών (ΚΕΑΔΔ, www.keadd.gr) ] που λειτουργεί υπό την πλήρη εποπτεία και συνεργασία με το Εθνικό Κέντρο Διατροφικών Διαταραχών της Μεγάλης Βρετανίας (NCFED, www.eating-disorders.org.uk) και τελεί υπό την αιγίδα του Βρετανικού Συλλόγου Ψυχολόγων (British Psychological Society – BPS).
Απο τον Μάρτιο του 2013 διατηρεί Διαιτολογικό γραφείο στην Κέρκυρα.

 

Δημοσιεύσεις:

Self-Care Behaviors of Adults with Type 2 Diabetes Mellitus in GreeceJournal of Community Health, φεβρουάριος 2014

 

Παρακολουθεί τις εξελίξεις της επιστήμης της διατροφής και διαιτολογίας κυρίως συμμετέχοντας σε συνέδρια και ημερίδες όπως:

  • Nutritional Inverventions for Eating Disorders, ΚΕΑΔΔΘεσσαλονίκη 2013
  • Essential Obesity, ΚΕΑΔΔΘεσσαλονίκη 2013
  • Practitioner Skills for Eating Disordes, ΚΕΑΔΔΘεσσαλονίκη 2013
  • 10ο Μακεδονικό συνέδριο διατροφής, Ξενοδοχείο Porto Palace, Θεσσαλονίκη
  • 10ο Διεθνές Συνέδριο Παχυσαρκίας, ΕΠΑΜΕΔΙ, Ξενοδοχείο Corfu Palace, Κέρκυρα
  • 1st International Diabetes and Obesity Forum, Ξενοδοχείο Hilton, Αθήνα
  • 12ο Πανελλήνιο συνέδριο Ελληνικής Εταιρίας Παρεντερικής και Εντερικής Διατροφής, Ξενοδοχείο Grand Palace, Θεσσαλονίκη
  • 15η Διημερίδα Ελληνικής Εταιρείας Αθηροσκλήρωσης: Πρόληψη και Αντιμετώπιση καρδιαγγειακής νόσο, ξενοδοχείο HYATT REGENCY, Θεσσαλονίκη
  • 8th Macedonian Congress 3rd Balkan Congress on Obesity on Nutrition and Dietetics, ξενοδοχείο Porto Palace, Θεσσαλονίκη
  • 3rd Balkan Congress on Obesity, ξενοδοχείο Porto Palace, Θεσσαλονίκη
  • 9ο Πανελλήνιο Συνέδριο Διατροφής και Διαιτολογίας , Πανελλήνιος Σύλλογος Διαιτολόγων-Διατροφολόγων, Ξενοδοχείο Divani Caravel, Αθήνα
  • Ημερίδα «Διατροφική αξία και ασφάλεια τροφίμων», Θεσσαλονίκη
  • Σεμινάριο «Harvard Nutrition +Metabolism Seminar», Ίδρυμα Αριστείδης Δασκαλόπουλος, Αθήνα
  • «Διαθρεπτική Επισήμανση – Ετικέτες τροφίμων» Επιστημονική Ημερίδα, Πανελλήνιος Σύλλογος Διατροφολόγων – Υγειονολόγων, Αθήνα
  • 6ο Διεθνές Συνέδριο Παχυσαρκίας, ΕΠΑΜΕΔΙ, Ξενοδοχείο Corfu Palace, Κέρκυρα
  • 6ο Πανελλήνιο Ιατρικό συνέδριο παχυσαρκίας, Ελληνική Ιατρική Εταιρία Παχυσαρκίας, ξενοδοχείο HYATT REGENCY, Θεσσαλονίκη
  • ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΥΜΠΟΣΙΟ «Διατροφή: Ασπίδα Υγείας», HELEXPO, Θεσσαλονίκη
  • 8ο Πανελλήνιο Συνέδριο Διαιτολογίας –Διατροφής, οργάνωση: Πανελλήνιος Σύλλογος Διαιτολόγων, Ξενοδοχείο Divani Caravel